motto

" the best interior design is living with the people you love ... otherwise, it's all about imagination "

5 martie 2014

un fost depozit in Amsterdam



In Romania, genul acesta de spatii industriale sunt foarte rare. Ma refer la spatii situate in zone cat de cat centrale si care au o suprafata mica, compatibila cu cea a unei locuinte. Daca ele au existat, in perioada comunista au fost distruse, iar ce s-a construit nou, dupa cum bine stiti, au suprafete foarte
mari si in general sunt situate la periferie. In tot cazul, un astfel de proiect, cred ca ar fi pe placul si sufletul oricarui arhitect , iar eu personal chiar mi-as dori sa locuiesc in asa ceva. Ce vedem aici este un fost depozit situat in unul din cartierele boeme ale Amsterdamului si care a fost transformat de catre proprietari (el architect - Marius Haverkamp / Flow ; ea - Emily detine o firma de fashion design pentru copii Gray Label) intr-o locuinta, zic eu spectaculoasa.
Imi place in primul rand curtea interioara (patio) in jurul careia se dezvolta totul, intimitatea ei, lumina pe care o introduce in inima casei. Imi plac spatiile inalte in care comunicarea devine parca mai fireasca, imi place tamplaria eleganta din otel vopsit negru, imi plac finisajele - RAW, imi plac peretii de caramida lasati aparenti ce aduc caldura si textura interiorului.
Este o casa lipsita de constrangeri, o casa in care te simti liber ... :)  .... iar lampa din ceramica neagra de deasupra mesei este minunata ! :)
 
PS : dacă v-a plăcut acest articol, un like pe pagina mea de Facebook ar fi un simplu gest de incurajare . Va multumesc oricum, si va mai astept ! ... astrid
 
 












foto via For Interior and Flow ... with thanks !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...