motto

" the best interior design is living with the people you love ... otherwise, it's all about imagination "

19 martie 2014

acasa la SJP























In ... "cotrobaielile" mele pe net de azi, am dat din intamplare peste un interviu luat de revista Vogue (acum in martie)... cui ... lui Sarah Jessica Parker. Ok, si ... nimic nou sub soare. :)  Ce m-a facut insa sa apas pe play a fost faptul ca interviul, care presupunea 73 de intrebari ... (a cliche), era luat in apartamentul in care ea locuieste din New York. Asa ca nu m-am putut abtine ... doar sunt femeie :)

PS : Ce mi-a placut e masa de ping pong pe care o are in interior . Costa doar 3 950 de dolari si daca vreti, o puteti cumpara de AICI. Oricum ideea mi se pare interesanta, daca ai spatiu, de ce sa pui o masa obisnuita in sufragerie, cand poti avea o masa de ping pong ... pe care poti si manca la o adica. Nu glumesc.

Daca sunteti si voi curiosi sa trageti cu ochiul prin apartamentul ei din NY ... puteti apasa pe play ... enjoy !

PS : dacă v-a plăcut acest articol, un like pe pagina mea de Facebook ar fi un simplu gest de incurajare . Va multumesc oricum, si va mai astept ! ... astrid


via
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...