motto

" the best interior design is living with the people you love ... otherwise, it's all about imagination "

28 martie 2014

la pod


Cam toate imobilele interbelice din Bucuresti au "poduri" . Ma refer la fostele zone ce erau ocupate fie de  servitori , sau destinate unor functiuni conexe locuirii cum erau spalatorii, uscatorii eventual chiar boxe pentru depozitare. Camerele sunt mici, cu sarpante din lemn destul de neglijent construite, prost

iluminate, si in general accesibile dintr-o scara de serviciu. Nimic spectaculos. Cu toate astea ele pot fi transformate in apartamente , zic eu cu un charm cu totul aparte. Ar fi pacat sa incercam sa le transformam in ceea ce nu sunt ... respectiv un apartament riguros finisat si mobilat. Nu li se potriveste. O pardoseala noua, o bucatarie bine echipata si o baie utilata cu ce-i trebuie, ar fi interventiile de baza pentru un asemenea spatiu. In rest ... cred ca imaginile pe care le-am selectat vorbesc de la sine ... :)
Nu am mentionat nimic legat de aspectele tehnice ce le implica reabilitarea unui asemenea spatiu ... izolatii ( termo + hidro ) , instalatii , iluminat ... etc
 
Un pod amenajat pe undeva prin lume (din sursa nu am reusit sa-i aflu locatia) ... enjoy!

PS : dacă v-a plăcut acest articol, un like pe pagina mea de Facebook ar fi un simplu gest de incurajare . Va multumesc oricum, si va mai astept ! ... astrid








 





foto via Le Case di Elixir ... with thanks !
 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...