motto

" the best interior design is living with the people you love ... otherwise, it's all about imagination "

23 martie 2014

The Secret World Of Haute Couture


E duminica seara, asa ca putin "alint" nu strica . Trebuie sa va marturisesc ca de ceva vreme aproape ca nu ma mai uit la televizor ... mi-ar fi si greu sa gasesc telecomanda . :)  Asa ca imi  alcatuiesc singura "grila de programe" de pe internet ... inclusiv stiri. Si bineinteles filme ... multe documentare. Deci daca gasesc ceva si cred ca ar putea avea legatura si cu blogul de fata ( estetic, creativitate, fumosc, imaginatie, etc ) am sa postez ... sper sa nu va suparati.


"The Secret World Of Haute Couture" este un documentar BBC pe care l-am gasit cu ceva vreme in urma. Mi-a atras atentia pentru ca te introduce in zona greu accesibila a celor ce fac parte din acest club exclusivist al modei : cum sunt real create si de fapt cine cumpara aceste bijuterii vestimentare.
Deci daca va tenteaza ... enjoy !
 


PS : dacă v-a plăcut acest articol, un like pe pagina mea de Facebook ar fi un simplu gest de incurajare . Va multumesc oricum, si va mai astept ! ... astrid
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...