motto

" the best interior design is living with the people you love ... otherwise, it's all about imagination "

9 martie 2014

pasiune si creativitate

 


Probabil ca fiecare dintre noi ne-am imaginat macar o data traind in Italia, intr-o casa veche, inconjurati de natura. :)
Eu, trebuie sa recunosc, am facut-o de multe ori, iar daca traiul de zi cu zi as putea sa mi-l asigur facand "doar" lucrurile care imi plac si ma pasioneaza, m-as considera o persoana cu adevarat ... binecuvantata. :)
Katrin Arens , un designer de origine germana, traieste in nordul Italiei, unde, intr-o fosta moara si-a amenajat o locuinta minunata, dar si un atelier in care da viata unor obiecte de mobilier pe care le realizeaza singura din lemn reciclat. ... ce poate fi mai frumos :)
 .... camere mari, cu multă lumină naturală , ziduri  albe zugravite cu var , pardoseli acoperite cu gresie veche sau plăci de ardezie , elemente fixe din beton lustruit, lemnul imbatranit de timp si multa, multa creativitate
 
"Creativitatea, pasiunea pentru simplitate, dorinta de a folosii materiale vechi, reciclate , imbogatite cu tehnici si tratamente cateodata neobisnuite, fac obiectele din jurul nostru sa devina extraordinare" - Katrin Arens - iar  siteul ei personal il puteti accesa AICI
 
... imaginile vorbesc de la sine, enjoy !

PS : dacă v-a plăcut acest articol, un like pe pagina mea de Facebook ar fi un simplu gest de incurajare . Va multumesc oricum, si va mai astept ! ... astrid
 








 



foto via DecoracionIn , Mandarine d'Italie ... with thanks!
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...