motto

" the best interior design is living with the people you love ... otherwise, it's all about imagination "

14 martie 2014

casual


























Principiile dupa care ar trebui sa ne ghidam atunci cand ne amenajam locuinta sau apartamentul, sunt - dupa parerea mea - foarte asemanatoare cu cele dupa care ne stabilim in general "outfit-ul" adica modul in care ne imbracam. Cand ne alegem tinuta dimineata suntem atenti la culoare, textura, proportie, compozitie si nu in ultimul rand la comoditate .
Daca am lua in calcul aceasta comparatie, alegerea finisajelor , a obiectelor de mobilier si decor, ne-ar fi mult mai la indemana, parca hotararile pe care le-am lua in acest sens ar fi mai firesti si mai lipsite de indoieli ... dar in viitor voi dezvolta subiectul asta mai pe larg :)
Apartamentul pe care il vedeti l-am selectat tocmai pentru ca imi inspira exact ce va povesteam mai sus .
Finisajele sunt simple si nu au nimic spectaculos, usile sunt firesc albe, podeaua una veche reconditionata din parchet, o gama coloristica linistita , un mobilier fara mari pretentii ... si totusi toate merg atat de bine impreuna .
Este un interior "casual", un interior lejer si comod pe care ni-l putem permite fiecare ... bineinteles daca ni se potriveste :)
 
Obs: daca aveti in locuinta parchet vechi, faceti tot posibilul sa-l reconditionati. Chiar daca are defecte , este mult mai valoros "vizual" decat unul nou, fie el si foarte scump.

un apartament "normal" in  Goteborg, Suedia ... enjoy !

PS : dacă v-a plăcut acest articol, un like pe pagina mea de Facebook ar fi un simplu gest de incurajare . Va multumesc oricum, si va mai astept ! ... astrid







































foto via Stadshem ... with thanks!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...