motto

" the best interior design is living with the people you love ... otherwise, it's all about imagination "

8 martie 2014

Haute Couture - un apartament in Paris


Am decis sa mai zabovesc ... virtual si astazi in Paris. Se pare ca acolo primavara este ceva mai generoasa cu noi doamnele si domnisoarele, si a promis o zi insorita de 8 martie .

Apartamentul din imagini l-am zarit cu ceva timp in urma si in ciuda faptului ca nu sunt in general un fan a interioarelor clasice, aceasta amenajare trebuie sa recunosc, mi-a ramas in suflet. As spune despre ea ca are stil, eleganta si rafinament, dar din pacate aceste cuvinte sunt atat de uzate in limbajul descriptiv al amenajarilor interioare in Romania (de cele mai multe ori referitor la cele ... indoielnice), incat am incercat sa gasesc altceva pentru a-l descrie : este o imbinare subtila, neasteptata, surprinzatoare a doua stiluri atat de diferite in esenta lor , este clasic si  minimalist in acelasi timp, iar totul se intrepatrunde intr-o compozitie delicata, armonioasa si nu in ultimul rand avangardista ... este, din punctul meu de vedere un "Haute Couture" al designului de interior.

Apartamentul se afla intr-o cladire Art Deco, monument istoric, construita in 1930 situata in Place de Colombie, Paris, si a fost renovat in 2010 sub indrumarea arhitectului  belgian Ramy Fischler / RF Studio .... enjoy !

PS : dacă v-a plăcut acest articol, un like pe pagina mea de Facebook ar fi un simplu gest de incurajare . Va multumesc oricum, si va mai astept ! ... astrid
 












 

foto via yatzer ... with thanks!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...