motto

" the best interior design is living with the people you love ... otherwise, it's all about imagination "

10 martie 2014

METOD - Ikea ne pregateste ceva

























Intru destul de des pe site-ul Ikea, iar ultima data cand am facut-o mi-a atras atentia un anunt legat de reorganizarea zonei dedicate bucatariilor. Curioasa cum sunt, am dat un search pe net si am aflat ca incepand cu anul acesta Ikea a lansat o noua linie de bucatarii modulare METOD care va inlocui  seria pe care au avut-o pana acum ... timp de 18 ani - FAKTUM. In multe tari din Europa a fost lansat deja noul concept, si probabil ca acest lucru se va intampla si in Romania incepand cu luna aprilie. :)
Ce e nou la bucatariile METOD ?
Multe zic eu, iar schimbarile sunt mai mult decat binevenite.
In primul rand o mai mare verietate a dimensiunilor modulelor, acestea fiind gandite ca multiplu de 20 cm atat pe latime cat si pe inaltime. Vom putea astfel utiliza mai eficient spatiile existente - mereu ramaneau cativa centimetrii pe care ne era greu sa-i umplem ... cu ceva  :)
In al doilea rand modul de fixare a corpurilor pe perete, atat cele de jos cat si cele de sus . Vom agata practic modulele de o sina metalica orizontala - super, eu mi-am montat singura bucataria si trebuie sa recunosc ca m-am chinuit "putin"
Corpurile de baza vor fi disponibile in doua culori alb si negru, de aici o mai mare libertate cromatica, ... si tot asa, noutatile sunt multe , incluzand si o varietate mai mare a sertarelor, a finisajelor , a solutiilor de iluminat din interior, etc. 
 
Pe langa imagini, am atasat si un film in care este explicat noul concept, precum si un link unde puteti sa consultati, daca sunteti curiosi,  catalogul online (din Marea Britanie) 
enjoy !
 
Obs: trebuie sa spun, eu sunt foarte multumita de bucataria Ikea pe care o am de circa ... 3 ani , raportul calitate pret este unul excelent :)

PS : dacă v-a plăcut acest articol, un like pe pagina mea de Facebook ar fi un simplu gest de incurajare . Va multumesc oricum, si va mai astept ! ... astrid










 


iar catalogul cu noile bucatarii Metod il puteti accesa AICI
























foto via Ikea
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...