motto

" the best interior design is living with the people you love ... otherwise, it's all about imagination "

18 martie 2014

cupru

 




Cuprul este, cum se spune in ... "trend" :) in domeniul designului de interior incepand cu 2013.
Nu prea sunt eu o fana a trendurilor in general. Din punctul meu de vedere orice material  poate fi actual sau nu si asta tine in principal de limbajul compozitional folosit. Compozita, da,  este in "trend" ... si asta din totdeauna. Dar eu vroiam sa va arat altceva .
Este vorba despre tevi din cupru. De cate ori nu ne-am intalnit cu un instalator care ar fi incantat sa ne pozeze aparent si cu maiestrie niste tevi din cupru (fie ele de incalzire sau sanitare ). Mie, cel putin, mi s-a intamplat de multe ori. :) Data viitoare cand primim o astfel de propunere , poate ar trebui sa ne gandim de doua ori ... :) O abordare pragmatica combinata cu ceva imaginatie ne poate duce la rezolvari originale ... de data asta, zic eu, ...  in TREND. :)

 








 
 




.
























foto via 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 .... with thanks !

PS : dacă v-a plăcut acest articol, un like pe pagina mea de Facebook ar fi un simplu gest de incurajare . Va multumesc oricum, si va mai astept ! ... astrid
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...