motto

" the best interior design is living with the people you love ... otherwise, it's all about imagination "

21 martie 2014

calm



Astazi m-am oprit in Suedia intru-un oras numit Sundbyberg. Am gasit pe site-ul unui dezvoltator imobiliar acest apartament care din cate inteleg este finisat si amenajat ca model in vederea vanzarii.

Trebuie sa recunosc ca imi plac mult interioarele scandinave, in principal pentru calmul si echilibrul care ti-l induc . Cand ajungi acasa dupa o zi ... sa-i spunem complicata, probabil ca un ambient de genul celui pe care il vedeti in imagini functioneaza ca un medicament. Dupa parerea mea, o casa nu trebuie sa fie ticsita cu lucruri inutile ... este precum dulapul de haine : plin ochi, iar cand te imbraci folosesti cam 10 -15 % ( nu ma refer aici la obiectele cu valoare setimentala, care in cazul meu au devenit cam multe) . Schema aceasta de culori si finisaje ne este tuturor la indemana, nuante deschise de lemn, vopsea alba, o mobila simpla in texturi calde. Poate fi o solutie, daca vi se potriveste .

Obs : Imobilul in care se gaseste apartamentul are 8 etaje, fiind o constructie in totalitate din lemn, adica si structura .... dar asta este alta poveste.

PS : dacă v-a plăcut acest articol, un like pe pagina mea de Facebook ar fi un simplu gest de incurajare . Va multumesc oricum, si va mai astept ! ... astrid
 
 

 




 
 

 


 foto via Folkhem ... with thanks !




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...