motto

" the best interior design is living with the people you love ... otherwise, it's all about imagination "

15 martie 2014

martie, luna femeilor
























Am dat din intamplare pe Facebook de un album de fotografii intitulat "viata la tara".
L-am rasfoit bineinteles ... e inceput de primavera si mi-e dor ! In fiecare an cochetez cu ideea de a-mi cumpara o casa veche taraneasca undeva  intr-o zona de dealuri , nu foarte departe de Bucuresti ... poate o voi face la un moment dat :) Ce mi-a atras insa atentia, au fost fotografiile cu femei . In general femei in varsta . Sunt atat de expresive incat orice alt comentariu mi se pare de prisos. Iar pentru ca este martie, adica ...luna femeilor, am strans cateva la intamplare si le-am postat. Sper sa va placa ... un album de fotografii cu si despre femei frumoase .
O primavara insorita va doresc !
Intreg albumul ( este minunat) , daca doriti sa-l vedeti il gasiti AICI pe pagina de fb. "Copilaria anilor 80-90"

PS : dacă v-a plăcut acest articol, un like pe pagina mea de Facebook ar fi un simplu gest de incurajare . Va multumesc oricum, si va mai astept ! ... astrid








































Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...