motto

" the best interior design is living with the people you love ... otherwise, it's all about imagination "

17 martie 2014

happy house

























Din cate am inteles, familia care locuieste in casa pe care o vedeti in imagini este compusa din 2 adulti, 4 copii, 2 pisici si ... 2 pesti. :) Este situata intr-o suburbie linistita a Bruxelles-ului, si a fost proiectata si amenajata de "Depot Rotterdam" un studio olandez de design interior, care pe langa sevicii de proiectare ofera spre vanzare si obiecte de mobilier sau accesorii pentru casa ... au un showroom foarte cochet in centrul Rotterdamului :)
Cand proiectezi pentru o familie cu copii spatiul trebuie sa fie bine structurat, si in acelasi timp sa fie flexibil . TOATA lumea trebuie sa-si gaseasca locul si sa se simta bine TOT timpul ACASA. Ai nevoie de zone de depozitare generoase, in general "built-in" - adica incorporate . Ele se vor integra firesc in spatiu, iar daca sunt si in aceeasi culoare cu cea a peretilor aproape ca vor trece neobsevate.
Interiorul din imagini cand l-am "gasit" mi-a indus o stare de buna dispozitie motiv pentru care l-am si ales. Imi plac accesoriile si mobilierul, imi plac culorile , dar cel mai mult mi-au placut lampile ciclam de deasupra mesei ... trebuie sa dau de urma lor pe net ! :)
Pe scurt -  it's a "happy house" .... enjoy !

PS : dacă v-a plăcut acest articol, un like pe pagina mea de Facebook ar fi un simplu gest de incurajare . Va multumesc oricum, si va mai astept ! ... astrid
 












foto via Depot Rotterdam .... with thanks !







 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...