motto

" the best interior design is living with the people you love ... otherwise, it's all about imagination "

4 martie 2015

morning habits

Nu am mai scris de ceva vreme pe blog, de fapt cred ca au trecut chiar cateva luni bune. Nu pot spune ca am avut motive serioase sa nu o fac, dar asa s-a intamplat ... din pacate :(
Trebuie sa recunosc ca scrisul nu este cea mai forte "indeletnicire" a mea si pentru a o practica imi trebuie ceva mai mult entuziasm interior . Probabil ca anotimpul rece care tocmai s-a incheiat ma indemna  sa-mi savurez mai indelung prima cafea, iar diminetile intunecoase imi taiau din elanul "publicistic". Am continuat totusi sa postez pe pagina mea de facebook ... in caz ca o urmariti, si cam asta a fost iarna mea editoriala .
Dar a venit primavara :))))
Da, de cateva zile ma uit cu uimire la mugurii copacilor din gradina care se maresc cu mare graba ... pe alocuri au aparut chiar frunzulite mici, iar jardiniera "asezonata" din timp, cu lalele, zambile si branduse de pe pervazul din bucatarie ma face sa zambesc in fiecare dimneata.
Si pentru ca despre dimineti am amintit, am sa va povestesc cate ceva despre "hobby-urile" mele matinale :) ... Primul sunet pe care il aud este tropaitul labutelor pe parchet al celor doi catei ai mei - Nestea si Bella - care ma smulg destul de devreme din asternut. :( In timp ce le dau drumul in curte, imi savurez prima bautura a diminetii care nu, nu este cafea, este un pahar de apa calduta cu lamaie . Am aflat despre aceasta "licoare" benefica cu cativa ani in urma, nu de pe net, ci dintr-o carte scrisa de Nicky Hambleton Jones  si anume : "Arata cu 10 ani mai tanara" ... la astfel de titluri sunteti de acord ca nici o femeia nu poate rezista :) Lasand gluma la o parte, mi-am insusit acest obicei , si probabil ca este unul dintre cele mai bune lucruri care le fac pentru persoana mea zilnic. Apoi deschid bineinteles calculatorul si incep sa ma plimb pe net, in general pe siteuri de arhitectura ... siteuri "cu case frumoase" :)
Iar de o luna am mai adaugat ceva :) Am inceput sa fregventez un curs de yoga, o dorinta mai veche de a mea, asa ca fiind in cautare pe net de filmulete in care sa pot invata mai bine miscarile am gasit ceva util si clar ... celebrul "salut al soarelui" , pe care vi-l impartasesc cu drag ... enjoy !
PS : mai am si alte planuri legate de rutina mea matinala, dar deocamdata sunt doar pe "to do list" :) ... deci despre ele voi povesti abia dupa ce le voi implementa .
 
O primavara inspirata va doresc !


Yoga: Sun Salutation A from LEAFtv on Vimeo.

foto via

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...