motto

" the best interior design is living with the people you love ... otherwise, it's all about imagination "

7 aprilie 2014

weekend in Suedia


Azi am gasit aceasta minunata casa de vacanta ... sau de weekend care apartine unei artiste si designer de interior din Suedia pe nume Carouschka Streijffert . Spun minunata, pentru ca este pe gustul si sufletul meu.  Imi place extrem de mult modul "neconventional" in care este tratat si rezolvat totul .
Se presupune ca la sfarsit de saptamana ne dorim relaxare, libertate, liniste, un loc in care sa ne adunam gandurile ... si de ce nu ... un pic de dezordine pe care de cele mai multe ori ACASA nu ne-o putem permite. :) Cred ca este minunat sa stai acolo sus, in hamac si sa-ti alinti ochii cu spectacolul pe care ti-l ofera natura ... Iar sacul de box imi pare o idee excelenta ! Din punctul meu de vedere, un singur lucru ii lipseste ... un catel ... :)

O casa de vacanta pe o insula in Arhipelagul Stockholm ... enjoy !













foto via Style Files ... with thanks !
 
PS : dacă v-a plăcut acest articol, un like pe pagina mea de Facebook ar fi un simplu gest de incurajare . Va multumesc oricum, si va mai astept ! ... astrid

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...