motto

" the best interior design is living with the people you love ... otherwise, it's all about imagination "

5 aprilie 2014

I believe in pink - Audrey Hepburn

Ieri mi-am cumparat un "trench coat" ... roz. L-am vazut in vitrina, am intrat in magazin, l-am cerut vanzatoarei ... era singurul, l-am probat ... si spre surprinderea mea ... l-am si cumparat. Spre surprinderea mea, pentru ca pana acum nu tin minte sa-mi fi cumparat obiecte de imbracaminte roz.
Nu aveam "ochi" pentru ele. In drum spre casa ... mandra fiind de achizitie, m-am intrebat de ce am facut totusi, ACUM, aceasta alegere  ... sa fie oare varsta ? Este posibil. Mama avea o prietena care ne povestea cum ca ... de la un moment dat , femeilor un pic de roz sau de mov nu le strica. :) Apoi mi-am adus aminte de fermecatorul "I believe in pink " a lui Audrey Hepburn ...  si m-am mai linistit :))) ... deci nu este o chestie de varsta ...
Asa ca in aceasta dimineata am zis OK "let's give pink a chance" si am adunat cateva obiecte roz ... pentru casa care sper sa va placa si voua. :) 
 
Audrey Hepburn spunea insa ceva mai mult ... "I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles." .... frumos !

obs : ... trench coat-ul meu este roz paaaal :)


corp iluminat E27 MUUTO la noi prin INTRO
 
 
 


perna decorativa H&M Home
 
 

 
scaun Eames Plastic DAW  producator VITRA la noi prin INTRO
sau ...... o varianta similara dar mai ieftina la noi prin DOMICILIO
 
 



























scaun Charles Ghost producator Kartell la noi prin INNOVA


ceas perete IKEA PS 2014

patura IKAT BLANKET - ZARA  HOME   

 





masuta Jolly producator Kartell la noi prin INNOVA
 
 
 
foto 1 via ...with thanks !
 

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...