motto

" the best interior design is living with the people you love ... otherwise, it's all about imagination "

3 aprilie 2014

55 de metrii patrati in Moscova

 
Pereti albi, tavane inalte, obloane din lemn, stucaturi, ferestre majestuase. Textura si contrast. Un spatiu fluid care curge firesc in jurul unei cutii negre, minimaliste, ce aduna compact functiunile de serviciu ale casei : dressing, baie, spatii tehnice, mobilierul "buit-in" al bucataiei. O combinatie de
clasic si modern plina de pesonalitate dar si de normalitate in acelasi timp. Este un apartament de doar 55 de mp, finalizat acum in 2014 si este situat in Moscova [ INT2 architecture ] ... enjoy !

Tablourile sunt minunate si sunt creatia unui artist grafician de origine britanica Ruben Ireland al carui site il puteti accesa AICI.

Uitandu-ma la fotografii ma gandeam ca de cele mai multe ori un asemenea apartament ar fi finisat si mobilat in aceeasi nota de... clasic. Ar fi pe placul meu daca am folosi piese de mobilier vechi restaurate ... sunt minunate. Sau mobilier "clasic" reinterpretat de o mana talentata de designer... da ! Eu personal, nu prea inteleg mobila cu "aspect" clasic produsa azi ... nu-mi spune nimic ... prefer originalul ... :)

PS : dacă v-a plăcut acest articol, un like pe pagina mea de Facebook ar fi un simplu gest de incurajare . Va multumesc oricum, si va mai astept ! ... astrid








 












 



foto via INT2 architecture ... with thanks!








 

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...