motto

" the best interior design is living with the people you love ... otherwise, it's all about imagination "

14 aprilie 2014

happy eggs


Am cautat toata dimineata fotografiile cu ouale mele de Pasti din ultimii 2 - 3 ani, dar din pacate nu am reusit sa dau de ele ... mi-am si schimbat calculatorul, asa ca nu e simplu. :) In general ma ocup de "vopsirea" oualor cam pe ultima suta de metrii ... cu siguranta le fierb BINE, iar apoi totul e in

functie de imaginatia pe care o am pe moment. Cum vor arata cele de anul asta ... nu stiu inca, dar le voi face o poza ... asta cam pe sambata. Pana atunci am adunat niste imagini care mie mi-au placut ... poate, cine stie, va plac si voua. In principiu nu aveti nevoie decat de un marker negru si un pic de rabdare ... enjoy !
... da, vopseaua de marker nu este comestibila ... dar ce mai este "comestibil" in ziua de astazi ?
❥















































foto via Pinterest .... with thanks !
PS : dacă v-a plăcut acest articol, un like pe pagina mea de Facebook ar fi un simplu gest de incurajare . Va multumesc oricum, si va mai astept ! ... astrid


update ... my 2014 Easter eggs ... :)


 

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...